Sofadyr

♫  Iron & Wine – Time After Time

God morgen!

Vi skaffet oss ny sofa på lørdag, og jeg er så fornøyd! Vi hadde to små “trampoline”-sofaer fra IKEA (se her) som vi kjøpte da vi flyttet forrige gang, men etter en drøyt år ble det nok. Behovet var der for en større, mykere sitteplass på stua, og så fant vi en pent brukt en på Finn.no til en grei pris. Svigerfar ble med og hentet, og så tilbrakte vi lørdagskvelden på å montere og deretter sitte i ny sofa! Denne nye er mørk grå, som ble litt kjedelig etter de to gule, men vi får hente inn litt farger på et annet vis, tenker jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går satt vi egentlig på sofaen hele dagen, sofagriser som vi er. Jeg stod opp nå og da for å rydde litt og bake brød, men ellers satt jeg og leste (er ferdig med Blue Lily, Lily Blue nå!) og så litt på serier, blant annet Nobel. Herregud, for en bra serie!

Flere som har hatt en fin helg, håper jeg?

8 kommentarer

Siste innlegg