Grønn som skogen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Nei, jeg skal i hvert fall ikke kjøpe meg noen gensere denne høsten, det har jeg nok av!”

Okay, stryk det. Jeg har ikke noen gensere som denne… Jeg er uhelbredelig, jeg vet det. Men det er ikke så lett å motstå når H&M frister med fin genser for 99 kroner og fri frakt attpåtil!

Først var jeg ikke fornøyd. Jeg tror jeg egentlig har for kort hals til den såkalte halvpoloen, og så følte jeg meg til vel maskulin. Så jeg hadde egentlig bestemt meg for å returnere den i butikk da jeg prøvde den på meg en siste gang – bare for å være sikker. Og da så den, vel, annerledes ut, på en eller annen merkelig måte.

Jeg liker litt store gensere, så jeg kjøpte min i M. Den er god og lang i ermene og går litt nedover samtidig som den er god og løs rundt kroppen. Men så er den ikke så tykk, så den blir ikke for stor, som jo er fint. Veldig fornøyd (nå)!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 kommentarer

Siste innlegg