Merci, octobre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, jeg sier det igjen: Gratitude promotes happiness. Ved å oppsummere det fine i en måned prøver jeg å minimere det som var trist, vondt eller leit. Jeg later ikke som om livet er en dans på roser, jeg bare velger å fokusere på det positive. Så, oktober, takk for:

♥  oktobersola. Jeg mener, fins det noe bedre enn å bli varm i fjeset av sola når det begynner å bli høstkaldt? 

♥  Florence + the Machine sin Too Much is Never Enough. Jeg har hørt den i sikkert to måneder nå og jeg ELSKER den. ELSKER!

♥  Harry Potter and the Cursed Child, ikke fordi det nødvendigvis var SÅ bra, men fordi det ga en veldig fin sjattering av enkelte av favorittkarakterene mine fra Harry Potter-universet. (Did I cry? Yes. Yes, I did)

♥  flotte morgener med røde himler

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  masse latter med de flotteste menneskene jeg vet om

♥  The Raven Cycle, det vil si, de tre første bøkene (ettersom jeg straks skal begynne på den siste) i denne fantastiske serien av Maggie Stiefwater . DET ER SÅ BRA! Omtale av The Raven Boys, The Dream Thieves og Blue Lily, Lily Blue kommer i oktoberbokinnlegget i løpet av uka.

♥  ny sofa ♥  ♥  ♥

♥  høst. Det er så fint!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har din oktober vært?

4 kommentarer
    1. så mye du rekker å lese!! har plutselig blitt et tiltak her hos meg, og har fortsatt ikke fullført harry potter boka, men må få gjort det nå. den virker så rar og annerledes til nå, men liker det egentlig litt,hehe. Din oktober høres fin ut. Håper November blir like bra<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg