Beautiful Monday: Shades of Grey

♫ The Lumineers – Gale Song

Da jeg stod opp i dag var det ordentlig mørkt på grunn av alle skyene. Det er en sånn dag det liksom ikke blir lyst. Typisk høst, med andre ord. Vel, en god kopp urtete hjelper på, og så er det fint at den ene orkidéen blomstrer igjen. Lyspunkt i det grå.

Og “grå” er stikkordet for dagens inspirasjonsbilder!


(whi)

Det er jo nesten rart hvor fint triste, kjedelige grå egentlig er? Jeg har fått øynene opp for grå klær det siste året eller så, og en vending var hvert eneste plagg jeg kjøpte grått. Jeg liker veldig godt hvordan grått fremhever min egen hudfarge (som er nokså brun mesteparten av året, relativt sett), og hvor fint det passer med cirka alt. Det er som svart, bare ikke så dystert og alvorlig!

Hva synes du om grått?

12 kommentarer

Siste innlegg