Cards for every occasion

Jeg føler meg litt som en av damene på Mad Men for tiden: Uten jobb, hjemme hele dagen, sysler med litt av hvert. (Jeg har jobb, men det er to ettermiddager i uka…) Litt av hvert var på tirsdag kortlaging, der jeg brukte såkalte “passepartout”-kort jeg kjøpte på Søstrene Grene for en tid tilbake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er egentlig veldig enkelt. Finn et bilde du vil ha, fest det i passepartout-en og vips, et fint kort. Jeg fant fine sitat og bilder på nettet og brukte gratisprogrammet PhotoScape til å sette det sammen i en bildefil, før jeg printet ut. Her er resultatet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Et til en bokorm, et til en kattedame, et til en man har kjær, og et til en sjokoladeelsker. Artig, enkelt og fint!

16 kommentarer

Siste innlegg