Inspirational Friday: Crossover


(whi)

Vi er halvveis i september, men kombinasjonen av Indian summer og høstregn/gråvær gjør jeg i et slags mellomstadium mellom sommer og høst. Og da blir det litt lett og rosa, sammen med mørkere høstfarger for å matche humøret.

Apropos humør, jeg er så glad for at TV-kanalen FOX sender sesong 6 av American Horror Story dagen etter det sendes i USA. Da slipper jeg å drive med ulovligheter, for da kan jeg bare sette på opptak på dekoderen vår, også kan jeg se AHS når jeg vil. Jeg elsker når de mørke favorittseriene mine kommer tilbake på høsten, som nevnte AHS og The Walking Dead. Det er noe med mørke kvelder og grusomheter, haha! (Er derimot glad for at jeg så Stranger Things mens det var sommer og lyse netter, ellers hadde jeg ikke turt å gå ut på kveldstid!)

Er du i fullt høstmodus, eller er du litt midt i mellom, slik som jeg er?

6 kommentarer

Siste innlegg