There and back again

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pocketversjonen min av Hobbiten hadde sett bedre dager.

Ikke matchet den Silmarillion eller Ringenes Herre i bokhylla, heller.

Problemet er at disse utgavene ikke selges i butikk lenger, for Tiden har utgitt en annen type, med farger på omslagene og runer i gull og greier (veldig fine, men jeg har et forhold til disse med hvit rygg og border med runer/alvisk). Jeg har sett i utallige loppemarked og bruktbutikker, men noen innbundet Hobbiten var ingensteds å finne.

Siste krampetak var å sende e-post til forlaget, i tilfelle de mot alle odds skulle ha noen liggende. Noe de ikke hadde. MEN vennlige Kjetil hos Tiden, som svarte på e-posten min, tipset meg om antikvariat.net, en database over antikvariater i hele landet og boksamlingene deres. OG GJETT HVA DE HADDE PÅ EIKEN ANTIKVARIAT I BERGEN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hello, darling.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du passet perfekt med gjengen i hylla mi, du.

10 kommentarer

Siste innlegg