Pokémon & the city

Etter noen dager med regn og gråvær skinner sola igjen, og da skal jeg ut og gå (les: spille Pokémon GO)! Siri etterspurte i går en liten Pokémon GO Trondheims-guide, og derfor tar jeg med meg kameraet i dag slik at innlegget får litt ekstra med bilder. Jeg er derimot ikke sikker på om jeg orker å gå byen rundt på én dag, så det spørs om det innlegget kommer litt senere i uka. Uansett, det blir!

Målet i dag er egentlig å få siste rest med Magicarp-candy slik at jeg ENDELIG kan utvikle til Gyarados. 400 candies tar tid altså! Heldigvis bor jeg rett ved et havnebasseng der det dukker opp vann-Pokémon som Magicarp, Goldeen, Polywag og Tentacool jevnlig, så det har gått enklere for meg enn for mange andre. Men uansett så må du fange ganske mange!

Hva skal du i dag?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 kommentarer

Siste innlegg