MIA

Ops, tok meg en liten bloggferie, jeg! Det var ikke helt meningen, men jeg drev bare og spilte Pokémon GO uansett, så det var ikke så mye å skrive om…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men når jeg tenker meg om har jeg faktisk en del å vise frem, blant annet bildene fra Lofoten (som jeg fremdeles ikke har ført over til PC-en), et par kupp fra Gina Tricot, Netflix-tips, ny musikk, månedsoppsummering (hei, august!) og bokinnlegg… Ja, jeg må bare ta meg tid til å sette meg ned med det. Har faktisk ikke rørt laptopen på en uke, og det er vel lengste pause til nå, haha!

Jeg er altså i live, og jeg har det bare fint. Og så kommer det noe mer interessant her før du aaaner det!

8 kommentarer
    1. Ja, jeg har savnet innleggene dine! For en gangs skyld oppdaterte jeg bloggen en uke hvor du ikke oppdaterte. Første gangen i historien!
      Gleder meg til innleggene 😀 ! Synes du kan skrive innlegg om Pokemon Go også jeg. Oppdatering over pokemonene du fanger eller gode jaktområder i Trondheim hadde vært fint det!
      – Siri

    2. Så kos! Lov til å ta pause innimellom 🙂 Du har ihvertfall masse å skrive om når du først gidder, så inspirasjonen er det vel ikke noe galt med, hihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg