Billig vs. dyrt: Shinylegs startkit

NÅ er det lenge siden jeg har laget et slikt innlegg! 

Det startet med at det dukket opp en annonse på Facebook for Vakreben.com sitt Shinylegs startkit. Jeg hater å barbere leggene mine (jeg tror det er et år siden sist!), samtidig som jeg jo synes det er fint med glatte legger. Ettersom jeg er skikkelig dårlig til å barbere meg (det blir alltid igjen hår som jeg ikke oppdager før etterpå) og voksing er ganske dyrt og en omstendelig prosess, så alternative metoder er noe jeg kunne tenke meg å prøve. Shinylegs er en slags pad du gnir bort hårene med, samtidig som du eksfolierer huden. To fluer i en smekk er altså!

I denne pakken får du en stor og en liten pad, pluss fem utskiftbare puter til hver pad (ti tilsammen). I tillegg får du med en “eksklusiv reiseveske”. Produktet er tydeligvis på tilbud til 119 kroner, som jo i og for seg ikke er så enormt mye. Men, budgetista som jeg er vil jeg selvfølgelig se om min kjære eBay har noe lignende til en slående lav pris. Og om jeg hadde rett…!

Dette ser jo ut som eksakt samme produkt (bortsett fra logoen på Shinylegs-produktet), og det er også akkurat det samme som følger med: En stor og en liten pad, 5 stk. puter til hver pad og reiseveske (det må nevnes at ordet “eksklusiv” ikke er brukt av denne eBay-selgeren). Men ser dere prisen, eller? TOLV KRONER! Jeg har som dere kanskje ser ut fra at det står “Buy another” lagt inn en bestilling, og jeg gleder meg til å se hvordan dette funker. Jeg kjøpte herfra, av en top-rated selger som hadde den beste prisen ut fra det jeg kunne se.

Har du testet Shinylegs? Eller synes du det går greit å barbere?

12 kommentarer

Siste innlegg