Cardio is hardio

SOUNDTRACK: Wow by Kylie Minogue

Ettersom jeg ikke trente noe i forrige uke, SKAL jeg trene tre ganger denne uka (og i ukene fremover). Jeg bor bokstavelig talt rett ved treningssenteret, så jeg har egentlig null unnskyldninger, men noen dager har jeg bare så lite lyst. I dag gikk det derimot veldig lett, og jeg vil si det gikk ganske bra! Det har gått nesten to måneder(!) siden jeg trente regelmessig sist, så at jeg klarer samme tempo og samme antall kilo og repetisjoner som tidligere tar jeg som et godt tegn (eller kanskje jeg trente for lett tidligere?). Uansett:


(whi)

Sola skinner igjen i Trondheim, og selv om det ikke er så altfor varmt (ennå), skal det utnyttes! Nå blir det frokost på balkongen før jeg skal lese litt i Library of Souls av Ransom Riggs, så spennende når en trilogi nærmer seg slutten!

Ønsker deg en nydelig mandag!

9 kommentarer

Siste innlegg