Merci, juin

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, gratitude still promotes happiness, tenk det! Takk for:

♥  A på masteroppgaven min. Jeg svever fremdeles på en rosa sky!

♥  sukkerspinn på Martna’n

♥  blomster. Overalt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  bøker, så tomt livet mitt hadde vært om jeg ikke hadde lest! Jeg elsker å drømme meg bort i historier ♥ (om jeg ikke hadde lest hadde jeg hatt en annen hobby, men det virker veldig rart akkurat nå)

♥  SOL. Å våkne opp til solskinn gjør noe med humøret, altså!

♥  nye sko. Jeg elsker dem fremdeles!

♥  leppestifter, spesielt Makeup Mekkas Bride to Be og NYX Soft Matte Lip Cream i Zürich

♥  at jeg til tross for noen ekstra kilo etter en usedvanlig stillesittende vår (hurra for masterskriving) føler meg vel i kroppen min (men at jeg samtidig har kommet meg noenlunde inn i en treningsrutine)

♥  herlige sommerdager og -kvelder med de herlige folkene jeg har i livet mitt

Håper du har hatt en like fin juni som meg!

10 kommentarer

Siste innlegg