Beautiful Monday: Off shoulder

Hei, og takk for sist! 

Nå har det jo gått en stund siden forrige blogginnlegg, og forklaringen på det er såre enkel: Jeg har ikke hatt lyst til å blogge. Nå har jeg derimot hjemmeeksamen og leter etter grunner til å ikke jobbe, så hei, bloggen! (neida) (joda, litt)

Akkurat NÅ synes jeg det er superfint med bare skuldre, og før helga kjøpte jeg en superfin sjøgrønn topp på salg på H&M som jeg har på meg i skrivende stund. Forresten, opplever dere at toppene ikke holder seg nede, men sklir opp så skuldrene slett ikke er bare lenger? Jeg synes liksom ikke jeg er såå bred over skuldrene, men kjøper jeg slike topper i størrelsen jeg vanligvis bruker blir strikket altfor stramt. En mulighet er å trikse litt med nål og tråd, men litt kjipt at det er nødvendig hver eneste gang… Uansett, her er noen Lookbook-antrekk med bare skuldre, enjoy!


(lookbook.nu)

11 kommentarer

Siste innlegg