Beautiful Monday: Coachella

SOUNDTRACK: Flaws by Bastille


(lookbook.nu)

Første helg av Coachella-festivalen i California er nå overstått, og jeg har bare så lyst til å være der! Jeg mener, det er jo i California, som hadde vært nok i seg selv, men hele festivalen er så meg, både med plassering, lineup og ikke minst stil. Jeg kunne jo kledd meg som om jeg skulle på Coachella hver dag! Valgte derfor en collage med festival-inspirerte bilder i dag, håper det faller i smak!


The first weekend of Coachella is now over, and I sooo want to be there! I mean, it’s in California, which in itself is enough, but the entire festival is so me, with its location, the lineup, and not to mention the style. I could’ve dressed like I’m going to Coachella every day! For this reason, I chose to make a festival inspired collage today, hope you like it!

16 kommentarer

Siste innlegg