Goals for the month

Som alltid trenger jeg å sette meg noen mål for å øke motivasjon, og lysten til å faktisk gjennomføre blir sterkere nå som jeg publiserer målene mine på bloggen. Jeg nærmer meg innleveringsfrist på masteroppgaven min med stormskritt (uæh!), så denne måneden blir veldig preget av dette. Det ser kanskje ut som jeg ikke har gjort noe tidligere, men teorien og analysen er mesteparten av oppgaven min og dermed det som har blitt mest vektlagt frem til nå.

  • revidere teori
  • revidere analyse
  • skrive drøfting
  • skrive metodekapittel
  • skrive innledning og avslutning
     
  • trene/gå tur/sykle hver uke
  • legge meg klokken 22 på hverdager
  • ha skjermfri etter kl. 21:30
  • drikke mer for å unngå dehydrering
     
  • ikke være så hard mot meg selv


Månedens motto!

Har du noen mål for april?

In order to actually get things done, I need to set goals. And the need to fulfill them are only strengthened by publishing them on my blog! Of course, as my MA thesis deadline is closing in (omg), April is mostly about writing and finishing my text, but there are quite a few points on wellness in there as well, such as going to bed at 10 pm, work out/go for a walk/go bicycling every week, not touch any kind of screens after 9:30 pm, and drink enough water to avoid dehydration. The last one is perhaps the most important: don’t be so hard on myself. And then there’s my motto: Get shit done! Have you set any goals for yourself this month?

12 kommentarer

Siste innlegg