When your brain needs a break

SOUNDTRACK: Ophelia by The Lumineers


(whi)

Jeg begynner å glede meg veldig til å bli ferdig med masteroppgaven min. Jeg er så lei av å være utslitt i hodet, for enten har jeg vondt i hodet pga. veldig spent nakke-/skuldermusklatur, eller så har jeg jobbet hele dagen og er helt død på grunn av det. Nå har jeg derimot tatt meg et par dager fri. Jeg har fremdeles vondt i hodet, men når jeg får slappe av i stedet for å ha dårlig samvittighet – jeg  jo egentlig jobbe hver dag!!! – så får jeg det litt bedre. Det er slettes ikke optimalt mht. tidsfrister og slikt, men det måtte bare bli slik disse dagene denne uka.

Så i dag har jeg værrt og trent, og nå skal jeg kose meg med en smoothie og siste episode av The Mortal Instruments på Netflix. Skuespillerne er urovekkende dårlige, og Mike freaking Chang fra Glee spiller Magnus Bane(!), men det er litt spennende å se, likevel! Hva gjør du i dag?

14 kommentarer
    1. Kjenner igjen det du sier. Selv jobbet jeg intenst før påskeferien med bacheloroppgaven, og krysser fingre for at det holder. Skal gjøre siste del like før oppgaveutkastet skal leveres 🙂
      Har ikke sett den serien enda, mye fordi jeg ønsket å lese første og andre bok først. Men man har jo ikke tid 😮
      Skal nyte solen i dag tenker jeg. Det har vært så dårlig påskevær 😮
      – Siri

    2. Ugh, eg likte ikkje shadowhunters serien!(slutta faktisk å se den etter episode 3! det er sjaldan eg bare gir opp ein fantasyserie!) Heller ikkje filmen som kom for nokre år sidan! Men bøkene er greit tidsfordriv 😉
      //:Åh! godt tips! Eg likar dei godt! Elskar masse tull 😉

    3. Maria: Det er ikke særlig mye å skryte av nei, og nå begynner de å gjøre om på historien (eller så har jeg glemt hva som skjedde i begynnelsen av bokserien…), så vet egentlig ikke helt hvorfor jeg fortsetter. Men-men! Bøkene likte jeg kjempegodt, så litt skuffende at de ikke får til bedre!

    4. Jeg hadde gledet meg så til den TV-serien! Likte ikke filmen spesielt godt så håpet på en serie som virkelig skulle være tro mot bøkene, meen er veldig skuffet :/ har sett 5 episoder og vet ikke om jeg gidder å se mer, Clary irriterer vettet av meg og de andre skuespillerne er heller ikke noe å skryte av :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg