Funday

SOUNDTRACK: I like it when you sleep, for you are so beautiful yet so unaware of it by The 1975


(whi)

Søndagen pleier for det meste å være en avslappet dag uten så altfor mye på planen, men i dag må jeg faktisk sitte litt med skolearbeid. Fikk jo fristen for analysen min utsatt, og jeg klarte ikke å bli ferdig på fredag etter ni intense timer. Da jeg våknet i går, hadde jeg smerter i høyre hånd og håndledd, og jeg fikk litt angst for å ha fått musearm eller en betennelse av noe slag. Tok derfor pause fra tastaturet i går, og våknet heldigvis med smertefri hånd i dag, så nå skal jeg gjøre meg ferdig før jeg finner på noe annet. Vet det blir mye mas om masteroppgaven min, men dette er faktisk det livet mitt går opp i for tiden, så frem til innlevering midtveis i mai får dere finne dere i det!

Som dere ser øverst i innlegget så hører jeg på et album med et innmari langt navn i dag, og det faller virkelig i smak. The 1975 har en temmelig annerledes sound enn det jeg er vant til, og det liker vi! Flott musikk å danse/jobbe/leve til, og i dag er det soundtracket til analysen min.

Hva gjør du i dag?


My Sundays are more often than not quite uneventful and relaxed, but today, I have to work further on my analysis. I got my deadline postponed, and I was unable to finish it on Friday after working nine intense hours. When I woke up yesterday, I felt a pain in my right hand and wrist, and as I fear getting the so-called “mouse arm”, I took the day off from the keypad. I woke up without any pains today, so now I have to finish my analysis before doing anything else. I know I’m going on and on about my thesis, but this is actually my life right now, so you guys’ll just have to put up with it until halway through May.

As you can see from the very beginning of my post, I’m listening to an album with an incredibly long title – and I really like it! The 1975 has a pretty different sound than what I’m used to, and I like it. Great for working, dancing, living, and today, it’s the soundtrack to my analysis. What are you doing today?

7 kommentarer
    1. En lang album tittel ja, hehe. Men ble veldig nysgjerrig på det!
      og skjønner at den oppgaven blir nevnt mye på bloggen da. Du får ha lykke til videre med den ^^
      I dag gjør jeg litt bloggarbeid og planlegging av uken, før det er duket for familie bursdagsselskap for minste søster halv 6 😉
      Ha en fin søndag 😀

    2. Du er utrolig flink da, stå på! Skjønner godt at det er vanskelig å skrive om andre ting når det tar veldig mye av tiden din 🙂 Nå må jeg høre på The 1975!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg