TGIF

SOUNDTRACK: Warrior by AURORA

Det er fredag, dere! Sov som en sten i natt, og nå er jeg tilbake på lesesalen for å analysere litt mer. Forhåpentligvis blir jeg helt ferdig i dag, men ettersom jeg fikk utsatt fristen kan jeg senke skuldrene, i hvert fall litt. Som motivasjon har jeg Doctor Who og Bali kyllinggryte planlagt for i kveld. Det er veldig fint å ha noe å glede seg til, da går arbeidet bittelitt lettere. Ønsker deg en super fredag!


It’s Friday, you guys! I slept like a baby last night, and now I’m back on track, working on my analysis. Best case scenario is I finish it today, but my supervisor agreed to postpone my deadline, so I can work without feeling too much pressure. My carrots are Doctor Who and chicken casserole planned for tonight. It’s nice to have something to look forward to, it makes the work load feels lighter! I hope your Friday is wonderful!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg