La Palette Rouge

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg så denne på bloggen til Emilie Tømmerberg for en tid tilbake visste jeg at denne paletten på et eller annet tidspunkt kom til å bli kjøpt av meg. Da VITA hadde alt fra L’Oréal på tilbud til 99 kr, gikk spådommen i oppfyllelse – og her er den! Dette er altså en palett med leppefarger, som kan brukes og blandes slik du selv vil. Jeg er ganske kresen på rødfargene mine, og muligheten til å blande seg frem til det perfekte resultat passer meg utmerket. Som dere ser (kremt) har jeg testet den mørkeste fargen allerede, en nokså nøytral bærfarge, og jeg gleder meg til å sjekke ut resten. Jeg liker konsistensen på fargene, men mistenker at det kan bli litt tørt om du sliter med tørre lepper – bruk gjerne en pomade under. Paletten finnes i nude også, forresten!

Alt i alt ser jo produktet smashing ut, men speileffekten på selve lokket (altså ikke selve speilet inni, men utsiden av lokket) blir veldig fort dekket av fingeravtrykk, noe som gjør perfeksjonistsinnet mitt litt vondt. Men det er jo det indre som teller, ikke sant?


When I discovered this product on Emilie Tømmerberg’s blog, I knew it would eventually end up in my possession. When VITA discounted everything from L’Oréal to 99 NOK, my profecy came true – and here it is! This is a palette of lip lip colours, which can be used and mixed in whatever way you want. I’m quite picky when it comes to shades of red, and the possibility to mix your way to the perfect shade suits me very well. As shown in the picture, I’ve already tested the darkest shade, a kind of neutral berry shade, and I can’t wait to test the others. I like the consistency here, but I suspect it might be a bit drying if your lips already tend to be dry – use a pomade beneath. The palette is also available in nude, by the way!

In general, the palette looks smashing, but the mirroring effect on the outside of the lid looks like it can be messed up too easily by finger prints, which hurts my perfectionist mind a bit. But it’s what’s on the inside that counts, right?

18 kommentarer

Siste innlegg