Latest obsession

Dette er nok den dårligste timingen i hele mitt serieavhengige liv. Jeg har tjue tonn å gjøre med masteroppgaven fremover, og jeg har begynt på en ny serie. En helt ny serie for meg, som ikke er som noe annet jeg har sett. Det betyr ikke at selve serien er ny, for første episode ble sendt i 2006 – hei, tiårsjubileum! Jeg snakker selvfølgelig om


(22dakika.org)

Vanlige mennesker rundt om i verden oppdager at de har overnaturlige evner. Noen vil flykte fra evnene, andre vil utforske. Det de har til felles er at de ikke vet hvorfor. Livene deres flettes sammen etter hvert som en forferdelig hendelse nærmer seg. Kan de redde verden?

Heroes har overnaturlighet, vakre mennesker, action og en god dose mystikk. Hva er det som skjer? Hvorfor? VIS MEG MER! “Heldigvis” er alle fire sesonger tilgjengelige på Netflix, så da kan jeg ha et ordentlig maraton! Neida, jeg kan faktisk ikke det, i alle fall ikke ennå. Men det er gøy, og det er det første jeg synes er interessant etter at Matt Smith sluttet å være Doctor Who (litt heartbroken der, altså), så nå har jeg en ordentlig gulrot til de dagene jeg må jobbe som hardest. Har du sett Heroes?

6 kommentarer
    1. Ja, jeg var avhengig av Heroes i en periode. Elsket sesong 1, men så ble jeg dessverre lei av den… Kan godt hende det ble for mye på en gang. Likte den som sagt utrolig godt- men så ble jeg lei. 🙁
      For tiden er jeg blitt litt hekta på The Fosters og Switched at birth- sånne koselige familiedramaserier ja. Og ja- så har jeg fått en merkelig obsession for Merlin! Ja, den serien med utrolig dårlig kvalitet de første sesongene, men den klarer virkelig å holde på spenningen! Hjelper heller ikke at typen også liker serien, da forblir vi avhengige. haha 😀
      I dag er det en måned igjen til sesong 2 av Outlander. WEEEEEE!!!
      – Siri

    2. har sett alt, unntatt dei nye episodane som har kome i år(???) Huskar at eg blei heilt oppslukt i begynnelsen, også mindre og mindre, hehe 🙂

    3. siribokoholiker: Ser at flere mistet interessen etter hvert, så jeg er litt spent på hvordan det utarter seg for meg. Jeg synes Merlin ser ganske gøy ut, har bare sett noen klipp her og der, men plottet virker interessant!

      Har fremdeles ikke lest boken ELLER sett sesong én, så den får bare vente litt. Men gøy å ha noe å glede seg til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg