NYX Soft Matte Lip Cream

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har tidligere uttrykt min kjærlighet for NYX sine leppekremer, og frem til nå nylig har jeg hatt kun San Paulo. Vel, nå har Ibiza og Milan blitt med i gjengen, også! Jeg elsker konsistensen, men skulle ønske de var litt mer lik fargen på flasken – Milan er for eksempel litt mer knall enn flasken tilsier, og jeg ble pittelitt skuffet (men der er superfin, altså).

Har du prøvd Soft Matte Lip Cream fra NYX? I så fall, hvilken farge?
(jeg vil ha tips)


I’ve previously expressed my love for the NYX lip creams, and until recently my one and only was San Paulo. Well, the family has been expanded and now includes Ibiza and Milan as well! I love their consistency, but I wish the colour was a bit more like the one on the bottle – for instance, Milan is a bit more ‘more’ than the bottle suggests, so I ended up a bit disappointed (however, it’s still gorge). Have you tried the NYX Soft Matte Lip Creams? If so, which colour?

12 kommentarer

Siste innlegg