Merci, février

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Årets slagord: Gratitude promotes happiness. Takk for:

♥  at jeg fikk (mer enn) nok deltakere på spørreundersøkelsen min på relativt kort tid. Hurra!

♥  Og hjertet mitt bare av Elen Betanzo

♥  at litteraturemnet mitt er veldig interessant, og foreleser er superflink!

♥  en fantastisk konsertopplevelse med AURORA ♥

♥  rødt hår, føler meg superfin

♥  kjempegodt hjemmebakt brød – som jeg har laget!

♥  Doctor Who, og spesielt Amy Pond. Jeg elsker Amy! (og den tiende doktoren, Matt Smith ♥)

♥  en utrolig snill, flink og god veileder

♥  verdens kuleste hylle fra TGR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  første små glimt av vårfølelse innimellom snøbygene

♥  fine søndagsturer med mannedyret

♥  Pepsi Max på tilbud (noe som har ført til at vi drikker veldig mye mer brus enn vi vanligvis gjør, så egentlig er ikke dette positivt i det hele tatt)

♥  rosemønster

 

Så, hvordan gikk det med målene jeg satte meg i starten av måneden?

én. trene hver uke – dette gikk litt i dass, tror jeg har trent bare to ganger…

to. få 15 respondenter til den norske spørreundersøkelsen min, og 15 til den engelske – JA, klarte det!!!

tre. ikke kjøpe noe nytt (unntatt bøker, det er tross alt mammutsalg snart) – ops, kjøpte en skjorte på H&M Shoppingfrokost. Men den er i tillegg superfin, så non, je ne regrette rien.

fire. holde meg à jour med pensumlesingen – ja, dette har fungert superbra, selv om jeg også har lest andre bøker i tillegg.

fem. gå turer – har jo gått flere turer, men har også hatt kapasitet til flere. Samtidig har jeg ofte gått i stedet for å ta buss, så vil si at dette punktet er godkjent!

Håper du har hatt en fin februar?

I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish)

10 kommentarer

Siste innlegg