Beautiful Monday: Suede & fringes


(whi)

Sola skinner, håret mitt er rødt (fortsatt litt uvant) og jeg har på det fine frynseskjørtet mitt i mokkaimitasjon. Flott mandag, og her er noen bilder fra Weheartit som beskriver min “state of mind” akkurat nå!

Jeg later som om jeg har vinterferie akkurat i dag, jeg sov altfor lenge og er skikkelig sløv som resultat. Jeg skal gå meg en tur i solskinnet, lese Charles Dickens så jeg er forberedt til forelesning i morgen og lage soppsuppe til middag. Håper du har en flott mandag!


The sun is shining, my hair is red (still not used to it) and I’m wearing my pretty fake suede fringed skirt. A wonderful Monday, and here are some pictures from Weheartit to describe my current state of mind!

I pretend it’s winter holiday today, I slept way too long and ended up really dazed and confused. I’ll be having a sunshine stroll, read some Charles Dickens in preparation for class tomorrow and make mushroom soup for dinner. I hope you’re having a great Monday!

16 kommentarer

Siste innlegg