The Year of the Skirt

I løpet av høsten 2015 begynte jeg gå veldig mye med skjørt. Det gikk perioder der jeg ikke husket sist jeg brukte bukser, og det er jo litt gøy. Jeg har jo så mange fine skjørt, så jeg burde jo bruke dem! Og selv om jeg har mange, finner jeg stadig flere – på salg, vel og merke, så de er ikke akkurat pengesluk. Her har jeg for eksempel tre stykker som kostet 175 kroner til sammen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noisy May, Vero Moda

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

H&M DIVIDED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

H&M DIVIDED

Veldig forskjellige stiler her, og jeg bare ELSKER det første i fake semsket skinn med frynser. Utrolig behagelig å gå med, noe som er et fellestrekk for alle disse. Det petrolfargede i midten har jeg siklet på i cirka hele høst, så da det kom på salg (kun på nett merkelig nok, fortsatt fullpris i butikk) måtte jeg bare slå stil. Og så har vi det noe sprekede mønsteret nederst, som raskt har blitt en ny favoritt. Utrolig fint med en ensfarget t-skjorte til!

Hvor ofte går du i skjørt?



The fall of 2015 was a renaissance for my love of wearing skirts. Long stretches of time could go between each time I wore jeans, which meant I was showing off all of my pretty skirts! Even though I already have quite a collection, I can’t seem to stop looking for cute skirts. When I get three for 175 NOK, that’s not a bad thing, right?

These three are pretty different when it comes to style, and I simply LOVE the fake suede one with fringes. It’s so comfortable to wear, which is a common thing for all of these. The petrol one has been on my wishlist all through the fall, so when it was discounted online I just had to buy it (still full price in stores, though). And then there’s the brightly patterned one, which quickly became a new favourite of mine. It’s so pretty paired with a basic t-shirt! 

How often do you wear skirts?

22 kommentarer

Siste innlegg