Merci, janvier

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happiness, så her det jeg var takknemlig for i januar:

♥  at jeg har fått kommet veldig godt i gang med masteroppgaven min.

♥  No One’s Here To Sleep av Naughty Boy + Bastille, for en sang!

♥  focaccia (oppskrift her)

♥  leselyst, som resulterte i at jeg er godt i gang med pensum i vårens litteraturemne allerede OG jeg har lest femten bøker

♥  dinosaurpottene mine ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  gleden ved å skrive, selv om det var i et innlegg om skinnjakker (kommer etter hvert)

♥  inspirasjon på klesfronten, jeg har følt meg fin og kul hver eneste dag

♥  gjensyn med herlige venner som jeg vet jeg kommer til å ha for alltid

♥  vimpelrekken min, jeg føler det er fest hver dag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  ørepynt jeg har siklet på lenge som har kommet på salg

♥  koselige middager med gode venner

♥  eventyrklassikere til en billig penge på bokloppis

♥  strikket skjørt og lue fra mamma, sånn helt uten videre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan var din januar?

I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish).

12 kommentarer

Siste innlegg