All by myself

Ettersom jeg har et mannedyr som er ordentlig voksen med fulltidsjobb og jobbreiser, får jeg kjenne litt på det å bo for seg selv i en ukes tid. Han er i Atlanta, jeg er i Trondheim. Alene.

Altså, jeg liker å være alene. Jeg veksler mellom å være selskapssyk og einstøing, med mest vekt på det siste. Men noen ganger blir jeg litt lei av meg selv, og da er det fint at mannedyret kommer hjem fra jobb om ettermiddagen. Noe han ikke gjør i uken som kommer. Han kommer ikke hjem før uken etter! 

Så, hva gjør jeg?

planlegger OTH-maraton (med meg selv)

ber venner på middag

sitter lenge på skolen uten å få dårlig samvittighet for at jeg ikke er hjemme og lager middag til mannedyret (ja, jeg føler jeg )

leser

ser masse filmer jeg vet mannedyret ikke vil se, for jeg har mast om dem i ukesvis uten å få noe særlig respons (hello, Robin Hood Prince of Thieves fra 1991 med Kevin Costner og Alan Rickman ♥)

lager mat med masse brokkoli og tunfisk, ettersom jeg elsker det, men mannedyret ikke er så fan

 

Så jeg skal nok klare meg heeelt fint. Hva gjør du når du er hjemme alene?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer

Siste innlegg