Inspirational Friday: 70s vibe


(whi)

I gul genser og det veldig syttitallsinspirerte A-denimskjørtet med knapping foran spiser jeg nå focaccia (mmmm) og hører på Fleetwood Mac. Veldig glad i 70-tallet i dag! Ettersom jeg jobbet i hele går med en av to analysedeler av masteroppgaven min tar jeg meg velfortjent fri i dag. Jeg skal lese litt (holder på med Is Everyone Hanging Out Without Me? av Mindy Kaling og tegneserien Valhall av Peter Madsen), dra en tur på biblioteket for å låne mer lesestoff og rydde og vaske litt til helgen.

Like glad i syttitallet som meg? Hva gjør du i dag?



Wearing a yellow sweater and the very 70s-ish A-lined denim skirt with buttons in the front, I’m not devouring some focaccia (yummmm) and listening to Fleetwood Mac. Just loving the 70s today! Since I spent all of yesterday working on part one of my MA analysis chapter, I’m taking today off. I’ll be doing some reading (currently working my way through Is Everyone Hanging Out Without Me? by Mindy Kaling and the comic series 
Valhall by Peter Madsen), taking a walk to the library to get more stuff to read, and do some cleaning for the weekend. Are you as into the 70s as I am? What are your plans today?

9 kommentarer

Siste innlegg