New in from Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg klarte ikke å la være…

I romjula kikket jeg litt på Nelly.com, og jeg fant en del fint. Klarte å ende opp med kun tre, og her er de. Min fine hippiebluse som, selv om jeg aldri har hatt noe slikt før, er  meg. En svart, kort blondetopp med undertopp slik at jeg slipper å vise frem BH-en (og som kan brukes under andre gjennomsiktige plagg). Og en skikkelig kul partytopp (selv om den er hvit?).



I just couldn’t help it…

I checked out Nelly.com during Christmas and I found a lot of nice stuff. Ended up with just three items, and here they are. My pretty hippie blouse which, even though I’ve never owned anything like this, is so ME. A short, black lace top featuring a safety top underneath so I don’t have to flash my bra (and it can be used underneath other see-though garments). And a really cool party top (even though it’s white?).

22 kommentarer

Siste innlegg