Crimson Carat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pris: 149 kr
Forpakning: Innmari kul!
Påføring: God stift, men den mørke fargen gjør at ALT synes, så synes denne var best i kombinasjon med lipliner (litt som å ha en linje å holde seg innenfor).
Resultat: Veldig fin mørk farge som lett kan duses ut. Pluss for matthet!
Holdbarhet: Ganske bra, men er ganske uttørrende for min del så må brukes i kombinasjon med andre produkter.
Karakter: 4/5
Verdt pengene: Nå var jo denne med i Glossybox så jeg har ikke betalt fullpris, men jeg vil si ja, selv om den var litt vel tørr for meg uten å bruke noe mer fuktighetsgivende samtidig. VELDIG fin farge!

Jeg fikk som nevnt denne leppefargen i en Glossybox i høst, og jeg liker den SÅ godt. Makes me feel like Kylie Jenner, haha! Stiften heter Teez Cosmetics Oasis Gem Lipstick i fargen Crimson CaratHva synes du?



I got this lip colour in a Glossybox last fall, and I like it A LOT. Makes me feel like Kylie Jenner, haha! The stick is called Teez Cosmetics Oasis Gem Lipstick in a shade called Crimson Carat. What do you think?

12 kommentarer

Siste innlegg