Beautiful Monday


(whi)

I det nye året har jeg gjenoppdaget hvor gøy det er å sminke seg – ordentlig! Jeg tester litt nye ting og trives godt med det, spesielt har jeg falt for mørke leppestifter (igjen). Plomme- og vinfarger er favorittene, og så har vi en nykommer som var med i positivitetsboksen fra Glossybox – nemlig Teeez Cosmetics sin leppestift i fargen Crimson Carat. Den er SÅ fin, og får meg til å føle meg litt Kylie Jenner-ish. Haha!



My relationship with makeup has got into a kind of a renaissance in the new year, I’ve rediscovered how fun it is to use makeup. I’m testing new looks and loving it, and I’m head over heels for dark lip shades (again). Plum and wine colours are my faves, and then we have a new member of the club, Teez Cosmetics’ lipstick in Crimson Carat. It’s SO pretty, and it makes me feel Kylie Jenner-ish. Haha!

11 kommentarer

Siste innlegg