Beautiful Monday #1

Hei dere! Håper du våknet frisk og uthvilt i dag?

I lang tid har jeg hatt et fast moteinspirasjonsinnslag på mandager, men jeg er litt lei. Enkelte dager har jeg bare funnet noen bilder og satt sammen i en collage uten noen rød tråd, og det liker jeg egentlig ikke så godt. Derfor utvider jeg spekteret litt og dropper Fashionable Monday til fordel for Beautiful Monday. Ikke bare høres det mye bedre ut, men her har jeg litt mer frihet, for “beautiful” kan jo dekke så mangt!

I dag vil jeg fokusere på det nærmeste jeg kommer en nemesis, nemlig negler/neglebiting. Jeg – klarer – ikke – å la neglene være, og jeg blir så misunnelig når jeg ser lange, friske, naturlige negler når det er nær sagt umulig for meg å få mer enn en millimeter hvit kant. Så, jeg trenger litt inspirasjon på manikyrfronten!


(whi)

Blir 2016 året jeg klarer å slutte?



Hello there! I hope you’ve had a good night’s sleep?

This year, I’m dropping Fashionable Monday and instead, I’ll do Beautiful Monday, as I find the word “fashionable” a bit limiting at times. “Beautiful” may entail so much more, right? To kick off the new year, I’m featuring a manicure collage to make myself stop biting my nails. Will 2016 be the year?

13 kommentarer

Siste innlegg