Inspirational Sunday: Wrapping

AH, jeg tok visst helt ferie for et par dager, jeg! Uansett, det er bare 4 dager igjen til jul (!), og derfor tenkte jeg at det kunne være kjekt med litt tips om hvordan man kan pakke inn gavene! Jeg er stor fan av gråpapir/papir uten glans, for stoffet glanset papir er satt inn med gjør at det ikke kan resirkuleres (les mer her) og det er nær sagt unødvendig. Tenk på miljøet når du pakker inn julegavene og gå for gråpapir!

Her har jeg altså finnet fine bilder av pent innpakkede presanger, så kanskje du finner litt inspirasjon? Jeg er (for lengst) ferdig med innpakkingen og har i år som i fjor (og året før der) gått for gråpapir, denne gangen i kombinasjon med gull- og sølvfarget bånd og fine kort med dyremotiv fra Søstrene Grene.


(whi)

Har du pakket inn julegavene ennå?


Christmas is drawing nearer, and I thought some present wrapping inspo was fitting today. I stick with brown paper, as shiny paper is acctually non-recyclable due to the stuff that makes it shiny. Here are some nicely wrapped presents, some in brown paper, some not, that might inspire you when you wrap this year’s Christmas presents (if you haven’t finished them week ago, like I did). Have you wrapped the Christmas presents yet?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg