W7 makeup

På Black Friday bestilte jeg litt skjønnhetsprodukter på nettet (se alt her). I en av pakkene som ankom postkassen min få dager senere var denne mascaraen og øyenskyggepaletten, begge fra det for meg ukjente merket W7. Mascaraen ble med fordi den kostet 29 kroner og jeg ville se om den var noe tess, mens øyenskyggepaletten var med som en liten bonusgave – gratis ting, yay!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

W7 Big Lash Mascara: Blackest Black

Ordinærpris: 49 kr (fremdeles på salg!)
Forpakning: Spennende, ser bra ut i sminkepungen
Resultat: Fine, separerte vipper, gir dog ikke verdens største volum men perfekt for meg som liker naturlige vipper
Holdbarhet: Bra, drysser ikke
Påføring: Ganske kraftig børste, så lett å søle på øyelokket ettersom formulaen også er ganske våt. Litt dumt om man allerede har på øyenskygge, for eksempel.
Karakter: 3/5.
Verdt pengene: Til en viss grad. Til daglig bruk hvor du ikke bruker øyenskygge er denne flott, men for meg ble det litt mye søl til å bruke ved litt mer festlige anledninger. Ettersom jeg pleier å ha bare én mascara til all slags bruk ble ikke denne midt i blinken for meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

W7 The Nudes Eyeshadow Palette

Ordinærpris: 69 kr (ikke lenger tilgjengelig)
Forpakning: rent uttrykk, what you see is what you get
Resultat: Et lett sminket uttrykk (som ikke er så tydelig på bilder)
Holdbarhet: God, spesielt med en primer under.
Påføring: Følte jeg trengte ganske mye produkt for at det i det hele tatt skulle synes, spesielt av de lyse fargene. Dette ble bedre med primer under.
Karakter: 4/5.
Verdt pengene: Ja, det vil jeg si. Kunne kanskje vært en anelse mer pigmentert, men det er jo tross alt nude-farger. En god palett!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du prøvd sminke fra W7 før?



I bought some makeup from a new brand called W7 on Black Friday, and here’s a review. My favourite of the two were the eyeshadow palette, which, despite the need to use a lot of product to get a visible result, lasted through the day and looks natural and nice on my lids. The mascara got some minus points from me due to the big brush and wet formula, which led to mascara on my eyelid after putting it on my lashes. 

14 kommentarer

Siste innlegg