Fashionable Monday

Jeg er så SLØV. I dag lå jeg i sengen til klokken TOLV og leste tegneserier… Var det noen som sa eksamenstid? Jeg tar altså det hele med knusende ro, i alle fall i dag. I morgen skal jeg derimot opp på skolen igjen, men det blir i morgen. I dag skal jeg slappe av litt mer før jeg drar på jobb, og heldigvis skal jeg ta tog både til og fra slik at jeg kan lese litt mer Fables (jeg kan nemlig ikke lese på buss, da blir jeg uvel). Hurra for mandag!

Og, som på mandager flest, har jeg laget en liten fasjonabel collage med bilder fra lookbook.nu.


(lookbook.nu)

Ha en flott dag!

I’m so lazy. I stayed in bed until NOON today reading comic books… Did someone say exams coming up? Safe to say, I’m totally calm about it, at least I am today. Tomorrow, I’ll be at school though, but that’s tomorrow. Today, I’ll be chilling some more before going to work, and I am happy to say that I’ll be going by train both there and back again, because then I’ll be able to read Fables (reading on the bus makes me carsick). Mondays, hurrah! And speaking of Monday, here’s this weeks fashionable inspiration photos from lookbook.nu. Have a nice one!

13 kommentarer

Siste innlegg