Inspirational (Black) Friday

SOUNDTRACK: Love You (When You’re A Mess) by Jadudah

ÅH, så lei jeg er av det der Black Friday-maset! Titalls e-mails, SMS i hytt og pine og reklamer OVERALT. Ikke bare er det Black Friday, det er Black Week (eller Black Friday week, som noen kaller det…) og det tar ikke slutt i dag – det fortsetter i helgen, også! Én dag med dette hysteriet er egentlig mer enn nok for meg.

Uansett, man blir jo påvirket, da. Tydeligvis:


(whi)

Jeg har lagt inn en bestilling hos Blush.no på diverse nødvendigheter som var satt ned en god del, og ellers tror jeg ikke det blir så mye mer shopping på meg. Vi får se når jeg etter hvert skal ut i byen med storesøster og niesen min som er på Trondheimsbesøk i dag! Kjenner jeg meg selv rett blir det vel noe nytt som får bli med hjem, haha! Har du handlet, eller skal du handle i dag, på selveste Black Friday?



Black Friday is kind of getting on my nerves. E-mails every single day this week, text messages on top and then all the ads all over the Internet! One day of this madness is more than enough, don’t you agree? HOWEVER, you get affected. Apparently, just look at my inspirational images this week.

I’ve put in an order on Blush.no, I found some stuff I use regularly at some seriously discounted prices, yay, but other than that, I don’t think I’ll do any more shopping today. Well, we’ll see when I go to meet my big sister and niece later, I guess there’s a chance I’ll bring something new home with me… Have you shopped, or are you going to shop today?

15 kommentarer

Siste innlegg