Red lip besties

For optimale røde lepper har jeg to våpen:

Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses lip contouring pencil i fargen 021 Red Dynamite og theBalm Girls LipstickMia Moore. Disse to passer hverandre perfekt, og Mia Moore er virkelig suveren mtp. holdbarhet. Ikke at jeg har behov for flere leppestifter, men jeg har skikkelig lyst på flere av theBalm Girls-stiftene!

Først tegner jeg inn leppekonturen med Red Dynamite, der jeg også fargelegger godt inn på leppen slik at leppestiften ikke “sklir av”, og så påfører jeg Mia Moore som vanlig. Trykker så leppene mot et papir for å få bort overflødig produkt, og voilà: Red lip perfection.



Introducing my two red lip weapons: Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses lip contouring pencil in 021 Red Dynamite and theBalm Girls Lipstick in Mia Moore. These two compliment each other perfectly, and Mia Moore is such a good product which stays on basically forever. I really want to try out more of theBalm Girls shades!

First, I draw the contour of my lips with Red Dynamite, and for the lipstick to stay in place, I also colour most of the lip with the pencil. Then I apply Mia Moore on top. Pressing my lips on a piece of paper towel removes excess product, and voilà: Red lip perfection.

6 kommentarer

Siste innlegg