Fashionable Monday: Falling

SOUNDTRACK: Brooklyn Baby by Lana Del Rey

Pust inn. Ny uke. Nye dager å fylle.

I dag skulle jeg stå opp ekstra tidlig for å ta noen rolige yogaøvelser og drikke en god kopp te før alt startet. I stedet skulle jeg sove “bare litt til” og var ikke oppe før nesten kvart på ti! Sukk… Mandager går som oftest i ett, med skolearbeid, togtur, jobb, togtur. Og så er jeg hjemme. Slik blir også dagen i dag! Jeg har en del ting som skal gjøres denne uka, både hyggelige og ikke så hyggelige. Åh, som jeg gleder meg til juleferie! Hva står på ukeplanen din?


(lookbook.nu)



Take a deep breathe. A new week. New days to fill.

Today, I was supposed to get up extra early, do some easy yoga and have a nice cup og tea before everything started. Instead I overslept and woke up at 9:45! Sigh… Mondays are usually gone in a flash, with school, travelling by train, work, travelling by train. And then I’m home. That’s also the outlook for this particular day! I have quite a few points to check off this week, both nice and not-so-nice. Ah, can’t wait for Christmas vacation! How does you week look?

16 kommentarer

Siste innlegg