Beauty favourites right now

LdB Original Bronze Tinted Daycreme

En herlig liten sak som gir huden fuktighet OG en fin glød nå som vinteren står for dør. Sammen med en fin blusher (f.eks. Bourjois sin 74 Rose Ambre) får man et friskt utseende uten å se sminket ut.

Garnier Micellar Cleansing Water

Renser og fjerner sminken i ett! Need I say more? Pluss: Det er superlett tilgjengelig og BILLIG. Hurra!

Makeup Mekka All in One Brow Palette + Duo Pro Brow Brush 246

Brynvoks har jeg blitt riktig så glad i den siste tiden, lett buskete bryn er hot! Og når brynene mine nekter å ta farge helt innerst, må jeg ha litt hjelp på fargefronten, og da er brynpudder et must for å få naturlige men markerte bryn.

IsaDora Sugar Nails: 134 Bon Bon

Som dere kanskje har fått med dere sliter jeg litt med neglebiting. Mitt beste tips er å bruke neglelakk hele tiden, for da vil du ikke bite på neglene i fare for å ødelegge lakken – slik er det i alle fall med meg. En lys rosa farge forstørrer neglen (fint for oss med mikronegler) samtidig som resultatet blir diskret, men lekkert.

Hva er ditt skjønnhetsprodukt nummer én akkurat nå?



Here are my four beauty favourites right now: A tinted daycream, the best micellar water there is, the eye brow kit I cannot live without and a nail polish which makes even my super short nails look cute and delicate. What’s your numero uno beauty product right now?

7 kommentarer
    1. Virker som fine og gode produkter! har hørt før at den Cleansing Water´en er bra (: og mamma sverger til neglelakkene fra Isadora, haha x)
      Mitt skjønnhetsprodukt nummer én akkurat nå må vel bli Emma S sin Facial Cleanser. Men den har vært en favoritt i flere måneder nå da, hehe. Ellers er det Hi Brow Wax Pencil´en til Bare Minerals. Den er supergod for å ta kontroll over krøllete bryn som jeg har ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg