A shopaholic’s diary

Som nevnt tidligere var jeg på en liten shoppingrunde i går. Jeg skulle egentlig bare innom Kitchn en snartur og så handle litt på Meny, men så var veien til Bik Bok og H&M ikke så lang og plutselig var jeg på prøverommet på begge. Ops? Som vanlig handlet jeg utelukkende salgsvarer, og jeg var riktig så heldig med det jeg fant på salgstativene, bare se her!

Slengbukse (eller flared jeans, som de så fint kaller det), 100 kr/H&M Divided (førpris 349,-)

Jeg har hatt lyst på slengbukse siden de først tok dem inn i butikkene, men samtidig så er jeg veeeldig glad i skinny jeans og overgangen til vid ankel ville bli litt, vel, rar? Uansett, siden jeg var såpass usikker gadd jeg ikke gi mange hundrelapper for en bukse, men da denne dukket opp på salgstativet kunne jeg ikke dy meg. Den er veldig lang, så jeg må faktisk legge den opp (dette har aldri skjedd før, vanligvis er enkelte bukser for korte). Jeg elsker flettedetaljen ved lommene!

Hullstrikket topp, 50 kr/H&M Divided (førpris 149,-)

Følte denne toppen virkelig understreket syttitalls-hippiestilen med slengbukse i dongeri, så den måtte få bli med. Selv om den er crop er den ikke så altfor kort siden jeg kjøpte den i str. L.

Fluffy cardigan, 100 kr/H&M Divided (fikk ikke med meg førpris)

Denne spotter jeg i forrige uke, og etter å ha vært innom og prøvd den på mandag kunne jeg ikke få den ut av hodet. Jeg synes nemlig den skulle vært enten litt kortere eller litt lenger (så hadde den blitt mer “typete”, som A så fint sa det), men både fargen og stoffet i den var så fint at jeg måtte bare ha den.

Kamelkåpe i 50% ull, 99 kr/Bik Bok (førpris 699,-)

Selv om jeg var mest glad der og da for slengbuksa, tror jeg dette kjøpet kommer til å være mest minneverdig. Jeg har lenge hatt lyst på en kamelfarget kåpe men ettersom jeg allerede har flust med ytterjakker (dere aner ikke…) så hadde jeg ikke samvittighet til å kjøpe en. MEN når de koster 99 kroner går det bra! Denne er vel så last season som man får det, men det gir jeg faktisk blanke i, for den er utrolig fin og samtidig tidløs. Kamel kommer jo tilbake hver høst!

Totalsum: 350 kr. SERR!



Yesterday’s little shopping finds, total cost: 349 NOK. WIN!

6 kommentarer

Siste innlegg