Finally

SOUNDTRACK: Taylor Swift – State of Grace

Rufsete hår og poser under øynene – men smilet er på plass! Endelig føler jeg meg uthvilt når jeg våkner om morgenen, etter flere uker med dårlig søvn og påfølgende dårlige dager. Søvn er så viktig for at kroppen og ikke minst hjernen skal fungere skikkelig, og det merker jeg virkelig nå som alt begynner å komme tilbake i vanlig gjenge.

I går var jeg på en mini-shoppingrunde, og dere kommer ikke til å TRO hvor heldig jeg var… Mer kommer senere i dag, nå skal jeg hive i meg frokost og dra på lesesalen! Håper du får en utrolig bra dag!



Messy hair and eye bags – but my smile’s on! I finally feel actually rested when I wake up in the morning, after several weeks of bad sleep and resulting bad days. Sleep is so important for the body and mind to work properly, something I notice now that things are going back to normal.

I did some shopping yesterday, and you won’t BELIEVE how lucky I was… I’ll tell you more later today, I’m about to have breakfast and then go to the study hall for the day. I hope you’ll all have a wonderful day!

9 kommentarer

Siste innlegg