Mockingjay fever

Åh, premieren på The Hunger Games: Mockingjay pt. 2 nærmer seg, og jeg gleder meg sånn! Jeg skal mest sannsynlig ikke se den før helgen etter premieren, det vil si 20.-22. november, men jeg har ventet et ÅR på dette (vel, flere år om man regner fra da jeg leste bøkene), og da har ikke et par dager fra eller til så mye å si. Det blir så bra!

Så, mens jeg venter på både premiere og soundtrack til filmen (hvorfor er det ikke sluppet ennå?) hører jeg gamle favoritter fra de forrige soundtrackene. Gleder du deg til Mockingjay pt. 2 kommer på kino?



The premiere of The Hunger Games Mockingjay pt. 2 is close, and I’m so excited! I will probably not see it until the weekend after it’s initial release, but what’s a couple of days when I’ve waited a year already? (well, several years if you count from when I read the books)

So, awaiting both the premiere and its soundtrack (why hasn’t it been released yet?), I’m listening to some old favourites from the previous films’ soundtracks. Are you excited about Mockingjay pt. 2?

6 kommentarer

Siste innlegg