Fashionable Tuesday

Fikk det litt i overkant travelt i går, så da blir det moteinspirasjon i dag i stedet!


(lookbook.nu)

Baken min er igjen plassert i en stol på lesesalen, men jeg kjenner at motivasjonen og arbeidslysten virkelig ikke er på plass i dag. Alt jeg kan tenke på er at a) Saga Volume 5 venter på meg på biblioteket, b) blomkålsuppe blir så utrolig godt til middag og c) jeg gleder meg sånn til å se nyeste episode av The Walking Dead. Og ingen av disse punktene har noe til felles med oversettelsesteori (som jeg egentlig burde jobbe med), så da sitter jeg her og surrer rundt på lookbook.nu i stedet. Flott… Hva gjør du i dag?



Yesterday just rushed past without me catching up, so here’s this week’s inspirational fashion post!
My behind is once again placed on a chair in study hall, but neither my motivation or will to work is with me today. All I can think of is a) 
Saga Vol. 5 awaits me in the library, b) cauliflower soup will be such a yummy dinner, and c) I can’t wait to watch the latest episode of The Walking Dead. And none of these are even the least related to translation theory (which I should be working with), so I’m just sitting here, then, clicking around lookbook.nu. Great… What are you doing today?

6 kommentarer

Siste innlegg