Autumn mood

Jeg er ordentlig glad i høsten, kjenner jeg. Den skarpe, friske lufta, fargene på trærne, høstjakkene mine… Det blir en veldig fin blanding. Tidlige morgener med frost, sene kvelder med varm sjokolade, antrekk med strikk, ull og skinn. Det er veldig meg.


(whi)

En annen ting jeg liker med høsten er at det blir mye lesing. En god del blir pensum, selvfølgelig, men også en del jeg velger selv. Pledd, en god bok, og den nevnte koppen med varm sjokolade? Herlig! MEN alt det herlige får faktisk bare vente, for her sitter jeg på masterlesesalplassen min (hurra for sammensatte ord!) og jobber. Vel, og blogger! Har akkurat fått vite at semesteroppgaven min i Hamlet-emnet er GODKJENT, og dermed ble børen på skuldrene mine litt lettere. Det at foreleser også var veldig positiv hjelper selvfølgelig på. Ønsker deg en flott dag her fra lesesalen!


 
I’m really fond of autumn. The sharp, fresh air, the colours on the trees, my autumn jackets and coats… I love the mix. Early morning frost, late night cups of hot chocolate, outfits featuring knit, wool and leather… It’s so me. Another thing I like about autumn is all the reading. A big part of it is connected to school of course, but I choose a great deal myself, as well. A warm blanket, a great book and the already mentioned cup of hot chocolate? Lovely! But all the loveliness just has to wait, because I’m sitting at my MA study hall working. And blogging, of course! I just found out that my Hamlet assignment has been approved, and thus the weight on my shoulders got a whole lot lighter. The fact that my lecturer was very positive to my work is of course a nice bonus. Have a great day, love from the study hall!

 

18 kommentarer

Siste innlegg