Weekly update

Da er vi ferdige med uke nr. 2 i oktober, så hvordan har det gått med målene jeg satte meg for måneden? Nja…

 ikke kjøpe nytt, men heller dra på bruktbutikker og loppemarked
Jeg gikk på en smell på fredag. Og i går. Jeg skulle handle julegaver og endte opp med litt gaver til meg selv også… MEN for å overskygge det så fant jeg “skinn”-jakke til mannedyret på loppemarked til 45 kroner. Og den passet perfekt!!! (for å oppsummere: Jeg feilet)

♥  trene to ganger i uka hele måneden
Har ikke trent én gang. Faen.

♥  ha med kameraet overalt og venne meg til å ta masse bilder igjen
Har ikke engang hatt med meg kameraet og kun tatt et par bilder inne i leiligheten. Faen.

♥  bli ferdig med pensum i god tid, og så lese Harry Potter and the Deathly Hallows
Henger pittelitt etter med The Sorrows of an American, men det går bra. Dette er også den siste boken på pensumlista, så dette målet er så godt som oppfylt!

 lage antrekksinnlegg oftere – jeg synes det er så gøy!
Faen.

 gå turer
Har kanskje ikke gått for å gå tur, men har gått når jeg har hatt ærend i byen. Så nja på dette punktet.

Eh, det er ikke så greit, det her. Satser på å ta helt av på trenings- og fotograferingsfronten neste uke for å gjøre opp!



So, how am I doing with my October goals? Well, not too good: I bought something brand new for myself when shopping for Christmas presents, I haven’t worked out once, I haven’t brought the camera out of the apartment all week, I’m a bit behind with the last novel on our reading list, I haven’t made one single outfit post. I have been walking a bit, not for the sake of walking, but when I had stuff to do in town. So a nyes on this goal. Next week, I’ll be crazy good at exercising and taking photos!

14 kommentarer

Siste innlegg