Uka som har vært

Ettersom jeg satte meg noen mål for oktober, tenkte jeg å ha en ukentlig oppdatering på hvordan det egentlig går.

♥  ikke kjøpe nytt, men heller dra på bruktbutikker og loppemarked
Dette har gått superfint, for jeg har ikke kjøpt noe som helst bortsett fra dagligvarer.

♥  trene to ganger i uka hele måneden
Selv om jeg ikke har vært på treningssenteret (var ute i stedet) så vil jeg si at dette punktet er oppfylt. Hjalp pappa i vedskogen på torsdag, og det var ei skikkelig styrkeøkt, for å si det sånn!

♥  ha med kameraet overalt og venne meg til å ta masse bilder igjen
Jeg har hatt med meg kameraet, men takket være kjedelig vær og helt ærlig kjedelige omgivelser så har det ikke blitt SÅ mye bilder. Men noen, som dette:

♥  bli ferdig med pensum i god tid, og så lese Harry Potter and the Deathly Hallows
Jeg er ikke helt à jour med pensum nå, så jeg har vel feilet litt på dette punktet. MEN det er tre uker igjen!

♥  lage antrekksinnlegg oftere – jeg synes det er så gøy!
Ingen antrekksinnlegg denne uka, så… Nei.

♥  gå turer
JA, dette har jeg faktisk gjort. Gikk en tur bare for å gå tur, og så har jeg gått en del ellers, også!

 

Andre ting jeg har gjort denne uka er å gi blod, skrive semesteroppgave på 3000 ord, spist meg altfor mett på klubb, sett Prodigy live, spist på Burger King for første gang på flere år ooog feiret fireårsjubileum med mannedyret. I dag skal jeg jobbe med masteroppgaven min, til tross for nydelig vær ute. Sånn går det når man prokrastineret alt alltid… Hva har du gjort denne uka?



I set some goals for myself this months, and as one week has passed I’m checking how I’m doing. I haven’t bought anything, neither new or secondhand, so I’m covered there; I’ve worked out twice this week, although I haven’t set foot in the gym; I have not been taking a lot of pictures, mostly because I haven’t seen anything interesting; I’m a bit behind when it comes to my course reading, so I failed that one; I haven’t made one single outfit post, so…; I have been walking a bit, both for the sake of walking and when I’ve had errands to run, yay. Other stuff I’ve done this week: Donate blood, write a 3 000-word assignment, eat too much of a Norwegian dish called “klubb”, see Prodigy live, eat at Burger King for the first time in years aaand celebrate the four-year-anniversary of my boyfriend and I. Today, I’m working with my MA thesis, despite perfectly fine autumn weather. Suits me for always procrastinating…. What have you done this week?

12 kommentarer
    1. Nesh, denne uka har jeg arbeidet en del med mine to eksamensoppgaver som skal leveres neste søndag. Hadde som mål å bli ferdig med teori og empirien denne uka, og så ha diskusjonsdelen til kommende uke. Og det ble jeg a jour med, så fornøyd 🙂 Ellers har det vært en litt tøff uke personlig, siden et av kjæledyrene mine ble syk. Noe galt med leveren dessverre, så krysser alt av fingre for at resultatene på ultralyd viser gode nok resultater. Viser seg at så lenge 1/4-1/5 av leveren fungerer så er det håp :)!
      – Siri

    2. Så fint innlegg 🙂 Denne uka har jeg vært på jobb mandag-fredag, som vanlig, og på fritiden har jeg gått tur, trent, sett tv-serier, laget mat, lest blogger og blogget. Nå i helgen var jeg i Bergen og feiret søsteren min sin bursdag, så alt i alt en veldig fin uke for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg