Lovefool

Nok en sang som jeg har blitt hekta på i det siste! En nokså gammel sang i ny-men-gammeldags drakt ♥

I dag har jeg vært hos veilederen min og fått en liten peptalk. Å være flink pike med prestasjonsangst er ikke så greit når man skal sende utkast av teori, spesielt ikke når man ikke helt vet hvor man skal begynne. Man går jo rundt og tror at masteroppgaven er så utrolig stor og skummel, men her satt jeg og skrev seks sider på kun et par timer i forrige uke, og da burde jo seksti sider gå bra når det ikke skal leveres før mai neste år!? Men, det er dette med å begynne… Nå har jeg derimot fått litt mer rammer rundt teoridelen, så forhåpentligvis får jeg null problemer med å møte den nye fristen min!



Another song I’m hooked on at the moment! A rather old song in a new, but old-fashioned way ♥

I went to see my supervisor today and we had a small pep talk. Being a good girl with performance anxiety does not work well when starting to work with a text like this, especially when you don’t know where to start. You get this idea that an MA thesis is so big and scary, but last week, I sat down and wrote six pages in just a couple of hours, and then you’d think that sixty pages would be okay when it’s not due until May next year!? However, it is very hard to start…. Now I’ve got a more fixed frame around my theoretical chapter, so hopefully, I’ll have no problems meeting my new deadline!

6 kommentarer
    1. Wow, mange sider altså! sykt. Håper det går bra med den da. Må jo være noe bra med så mange sider (: og digger hu der, hun er utrolig flink. Nok en bra cover fra hun/dem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg