Hair accessory

Jeg går bortimot alltid med håret løst, men det er litt irriterende når det alltid kommer frem i ansiktet og foran øynene. Derfor har jeg i det siste brukt å sette i en strikk bak for å samle det som alltid faller frem. Men det ser jo litt kjedelig ut med bare en strikk?

Fant denne lille søtsaken til 6 kroner på eBay og tenkte at den var akkurat midt i blinken. Passe søt og fin! Problemet er at jeg har ganske tykt og tungt hår (altså, dette er ikke et problem) så den klarer rett og slett ikke å holde håret på plass! MEN om jeg bruker et brunt strikk først og så fester spennen over, så ser det ikke så verst ut.

Litt skjevt og rufsete, men sånn er det med meg!


My new little hairpin from eBay, so tiny that it can’t hold up my Rapunzel hair. Solution: Use a hairtie first, then place the pin on top. A bit lopsided and messy, but that’s just me!

16 kommentarer

Siste innlegg