Merci, octobre

Litt på etterskudd, men: Takk for…

♥  flotte høstdager

♥  Ryn Weaver – The Fool ♥

♥  at jeg endelig er ferdig med pensum (og at det er over en måned til eksamen)

♥  fin hyttetur ved sjøen

♥  at hjernen min funker best under press og jeg klarte å skrive 3000 ord på to dager

♥  buljongpulver når jeg ikke har lyst på te

♥  direkteoverføring av Hamlet fra London – med Benedict Cumberbatch som Hamlet!!!

♥  supert skinnjakkevær (en liten stund)

♥  høstferie – selv om jeg fremdeles hadde skole var det fint å ha alle ettermiddagene fri fra jobb.

♥  The Wombats-konsert!

 

Månedens…

obsession:Downton Abbey, jeg elsker den serien!

sang:Ryn Weaver – Pierre (Siren Sessions Version)

produkt: rosa blusher

plagg/tilbehør: loppemarked-skinnveska mi

kjøp: slengbuksa eller kamelkåpen, jeg klarer ikke å bestemme meg.

Som tiden flyr! Ikke bare er oktober ferdig, men vi er godt inne i november, også! Noen av dere husker kanskje at jeg satte meg noen mål for oktober? Vel, la oss se hvordan det gikk.

1.  ikke kjøpe nytt, men heller dra på bruktbutikker og loppemarked
Jeg kjøpte litt brukt, men dessverre også noe nytt. Totalt ble det 50 kr brukt på nye ting da Bik Bok hadde 4 for 100-salg (to av tingene gikk til meg, ergo 50 kr). Ikke så aller verst, men jeg klarte altså ikke å holde meg unna å kjøpe nye ting.

2.  trene to ganger i uka hele måneden
Dette gikk ikke bra. Noen uker ble det to ganger, mens den siste uka ble det NULL. Startet derimot november bra med to ordentlige økter!

3.  ha med kameraet overalt og venne meg til å ta masse bilder igjen
Jeg har vært flink og hatt med kameraet, og jeg har faktisk tatt en del bilder. Hurra!

4.  bli ferdig med pensum i god tid, og så lese Harry Potter and the Deathly Hallows
Ble ferdig med siste pensumbok 2. november, så klarte det nesten. Og nå er jeg i gang med Deathly Hallows!

5.  lage antrekksinnlegg oftere
Hvor mange antrekksinnlegg ble det, egentlig? Jo, ett. For hele måneden. Ja ja…

6. gå turer
Var ganske flink i starten, men så dabbet det litt av. Oh well!

Så, det gikk ikke så veldig bra. Lange dager på lesesalen øker ikke akkurat motivasjonen for diverse rekreasjonsaktiviteter etter skoletid, så da blir det sånn. Tar med meg et av målene inn i november, og det er det med trening, for det må jeg faktisk gjøre litt av. Ellers skal jeg ta det litt med ro før eksamen og innspurt før jul. Hvordan var oktoberen din?



I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish).

16 kommentarer

Siste innlegg