Stardust

Slik velger jeg å bruke Supernova. Dere husker denne?

Nå har jeg altså brukt den litt, og heldigvis stemte førsteinntrykket! Den holder veldig bra, kan drysse litt ved påføring men holder seg på plass. Og den “overlevde” dukking i klorvann! Jeg glemte nemlig å fjerne sminken før jeg hoppet i bassenget, og brynfarge og mascara forsvant mens glitteret fra Supernova var fremdeles på plass – men ikke utover halve fjeset. Tommel opp!



This is how I use Supernova. I’ve tried it a couple of times now, and my first impression was correct! It stays on very well, though it can be a bit all over if you’r enot careful when you put it on. Other than that, it stays in place. And it “survived” me swimming under water in a swimming pool! I forgot to remove my makeup before I jumped in, and while my eyebrow product and mascara disappeared, the glitter from Supernova stayed intact – and not all over my face, either. Thumbs up!

6 kommentarer
    1. Jeg prøvde chin chin i går før jeg gikk ut, elsket fargen! Og da jeg våknet i dag(orket ikke fjerne sminken i går kveld hehee) så holdt den fortsatt! Er faktisk kjempe imponert over hm sin nye sminke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg