H&M Velvet Lip Cream: Dare Me

Hei! Vi hadde en vidunderlig kveld sammen i går, mannedyret og jeg, med supergod burger og søtpotetchips på Bror i Nordre gate, etterfulgt av filmdate og maaaasse smågodt og Solobrus i sofaen etterpå. Tusen takk for alle gratulasjoner! 

Nå er det lenge siden jeg har testet noe her på bloggen, så her er en liten anmeldelse av Velvet Lip Cream fra H&M!

Amy Valentine snakket om denne i sin siste video, og selv om hun påpekte at den var vanskelig å påføre tenkte jeg: Hvorfor ikke? Hun så jo smashing ut med den på! Så, med 20% avslag, kjøpte jeg den på H&M Shoppingfrokost.

Dette ligner veldig på en lip gloss, og jeg hater lip gloss. Likevel, fargen var utrolig fin og det skal jo ikke være som lip gloss. Dette går bra. Supernova-øyeskyggen (les her) overrasket jo positivt, så hvorfor skal denne være dårlig?

Jo, det skal jeg si deg. Den er helt forferdelig å påføre. Mørke farger kan jo være litt tricky uansett konsistens, i alle fall på mine lepper, men denne her… Ujevn og flekkete, i tillegg til at den ikke holder for fem flate øre. Fargen er utrolig fin og kan legges i flere lag for å forsterkes, men man må ha tålmodighet og skills for å få til et nevneverdig bra resultat med dette produktet.

Jeg fikk det til til slutt, med en god base, Bourjois-lipliner og MAC Rebel under, men det var ikke optimalt da, heller. Og den forsvinner superfort, så ikke tro at denne holder seg gjennom noe måltid, knapt en slurk med vann går greit. Ikke videre imponert, altså!



My boyfriend and I had the greatest anniversary yesterday, with a seriously delicious burger and sweet potato fries at Bror, followed by a mobie date with loads of candy and our favourite soda called Solo (it’s Norwegian). Thank you so much for your sweet comments! It’s been a while since I tested something on the blog, so here’s a review of the H&M Velvet Lip Cream!

I bought theVelvet Lip Cream in the shade Dare Me, and frankly, my dear, it sucks. It’s horrible to put on as it turns out uneven and patchy, and I needed a good base, lipliner and MAC Rebel underneath to get a somewhat decent result. And don’t even think about wearing it to dinner, as even a sip of water will spoil the colour. Safe to say, I’m not too impressed.

8 kommentarer

Siste innlegg